ارسال رمز عبور موقت به معنای پیش ثبت نام شما در سامانه پیام کوتاه می باشد برای تکمیل ثبت نام خود بایستی به سامانه وراد شوید.


برای اولین ورود،نام کاربری (شماره تلفن همراه) و رمز عبور را وراد کنید.

ورود









 بعد ورود ،سیستم از شما اطلاعات تکمیلی را درخواست می کند که تکمیل این اطلاعات برای استفاده از سامانه پیامکی الزامی است.

برای تکمیل مشخصات بر روی گزینه سبز رنگ تکمیل مشخصات کاربری در کادر باز شده کلیک کرده تا وارد صفحه ویرایش اطلاعات کاربردی شوید


تکمیل اطلاعات


سپس فیلدهای درخواستی سیستم را با توجه به حقیقی یا حقوقی بودن مالک سامانه تکمیل کرده و بر روی گزینه ویرایش در گوشه بالای سمت چپ تصویر کلیک نمایید.



پس از تکمیل و ارسال اطلاعات کاربردی سیستم مدارک هویتی شما شامل تصویر کارت ملی و شناسنامه مالک سامانه برای سامانه های حقیقی و تصویر شناسنامه و کارت ملی مدیریت سازمان،اداره،شرکت و ....را برای سامانه های حقوقی درخواست می کند.



برای ارسال مدارک ابتدا از کارت ملی و شناسنامه خود فایل تصویری با فرمت PNGیا JPGتهیه کرده ودر کادر باز شده ارسال مدارک بر روی گزینه های انتخاب فایل کلیک نمائید ،سپس فایل مورد نظر را انتخاب نموده و بر روی گزینه OPENکلیک کرده و در انتها بر روی گزینه آبی رنگ ارسال کلیک نمائید.




*اگر در زمان اولین ورود به سامانه فایل های تصویری از کارت ملی و شناسنامه خود را در اختیار نداشتید در اولین فرصت بعد از ثبت نام اقدام به ارسال تصویر مدارک نمائید،برای ایم منظور با هر بار ورود به سامانه یا REFRESHکردن،سیستم از شما درخواست مجدد ارسال تصاویر می کند.


 
پس از تکمیل ثبت نام و تایید مدارک توسط مدیریت سامانه شما میتوانید از طریق سامانه نسبت به ارسال پیامک های تکی و گروهی اقدام نمائید.